Sunny day with Milica

12:49


Pre dva dana je stiglo proleće. Predivni, sunčani dani.. i naravno iskoristila sam ih za slikanje. Za mene je proleće počelo još od prvih lepih toplih dana u martu, ali dobro sve u svemu dolazi vreme uživanja! Meni je proleće omiljeno godišnje doba i većinu svog slobodnog vreme provodim napolje.


Što se tiče kombinacije, obukla sam opet svoje bordo pantalone koje dugo nisam nosila, jer naravno bordo mi je jedna od omiljenih boja. Iskreno ovaj put se nisam nešto puno spremila, obukla sam se na brzinu i izašla. Srećna sam što više ne moram da nosim dosadne kapute i jakne, pa sam samo uzela ovaj divni kardigan preko (mada sam se i u njemu “skuvala“). Proleće je odlično doba za modne novitete u vašem ormaru, pa vam preporučujem da izaberete neki kardigan jer će vam sigurno dobro doći.



Za ovaj post društvo mi je pravila moja draga koleginica i prijateljica Milica, blogerka sa sajta  http://www.sminkenikadosta.com/ . Divno smo provele ceo dan, šetale, smejale se, pričale, slikale.. 

Ono zbog čega se najviše radujem je to što mi je ovaj blog doneo mnoga poznanstva i stekla sam zaista divne prijatelje koji su uvek tu za mene i koji me nasmeju i u najgorim trenutcima. Takve osobe čuvam, jer su retke. 



Njen post možete pogledati OVDE.






- shirt: Terranova
- cardigan: Bershka
- jeans: Zara
- boots: Deichmann
- bag: New Shangai

You Might Also Like

6 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook